Ahoj všichni a krásnou sobotu! Kdo z vás sleduje naše sociální sítě, asi vám neuniklo, že jsme celý minulý týden strávily ve Francii společně se značkou Yves Rocher. Chtěla jsem říct, že Yves Rocher vám asi nemusím představovat, protože už od nás značku dobře znáte, ale teď mi došlo, že vlastně celý dnešní článek bude takovým představením Yves Rocher. Protože o tom celý týden byl!

Náš výlet nebyl spojený s žádnou aktuální kampaní ani konkrétním produktem, ale měly jsme příležitost nakouknout do zákulisí. Vidět, jak vypadá celý proces výroby produktů (a dokonce jsme si zkoušely něco vyrábět i samy, ale o tom za chvilku!) a dozvědět se všechny podrobnosti o historii a filozofii značky.

Yves Rocher známe a rády používáme už opravdu dlouho, ale i tak jsme spoustu věcí nevěděly a jsme moc rády, že jsme se je mohly dozvědět takhle "z první ruky"!

V pondělí večer jsme přiletěly do Paříže a víceméně zamířily rovnou na večeři, kde jsme se poznaly s holkama blogerkama z Čech, ale také ze Slovenska. Na takových "výletech" máme rády i to, že se seznámíme s novými lidmi, které třeba do té doby pouze sledujeme na instagramu a hned máme společné téma a podobné "problémy"!

Druhý den už byl od rána nabitý a hned po snídani jsme vyrazily do střediska Yves Rocher, kde nás nejprve čekala prohlídka laboratoře a workshop, v rámci kterého jsme si každá vyrobila vlastní rtěnku! Já jsem šílená tvořilka, takže tohle mě hned nadchlo a hlavně je to něco, co jsem si vždycky chtěla vyzkoušet. Všechny jsme sice dělaly stejný odstín, ale i tak to bylo zajímavé vidět celý proces a vlastnoručně si to vyzkoušet. Rtěnku jsme si pak mohly i odnést, takže po zbytek dne jsme se všechny malovaly už jen tou a chválily si, jak se nám povedla :D.

Po workshopu nás čekala prezentace marketingové ředitelky Yves Rocher o celkové filozofii značky a prostor na naše dotazy. Protože víme, že je to hodně diskutované téma, rozhodly jsme se jí zeptat na to, jak Yves Rocher přistupuje k testování na zvířatech a proč značce byl odebrán certifikát HCS. Dozvěděly jsme se, že Yves Rocher byl první francouzskou značkou, která v roce 1989 přestala testovat na zvířatech a do dnešní doby využívá alternativní metody testování produktů. Jelikož však část svých produktů prodávají na čínském trhu, kde je legislativně dáno, že si autority mohou kdykoli jakýkoli produkt nechat na zvířatech otestovat, nemohou zaručit, že se to nestane a právě proto o certifikát přišli. Jednoduchým řešením by bylo do Číny nevyvážet, ale právě díky podílu na trhu má Yves Rocher možnost s čínskými hodnostáři na tohle téma diskutovat a snad (prý už v rámci několika let) jejich zákon změnit.

Po obědě jsme se jely podívat ještě do krásného Yves Rocher butiku v centru města, kde jsou kromě všech produktů také takové malé lázně s nabídkou kosmetiky a masáží.

Odpoledne jsme využily pár hodin volného času a vypravily se k Louveru a k Eiffelovce!

Večeře pro nás byla připravená s opravdu náááááádherným výhledem na noční Paříž a především zářící Eiffelovku v restauraci Les Ombres, ale nakonec nás bohužel docela zklamala ne zcela příjemná obsluha a dlouhé čekání na jídlo. Výhled tak na jedničku, ale jinak bychom tohle místo na večeři spíš nedoporučily.

Ve středu nás čekal přesun super rychlým vlakem do Bretaně, do kouzelného městečka La Gacilly, rodiště pana Yvese Rochera. Jestli bych si nějak vysnila letní odpočinkové místo mimo město, tak by vypadalo přesně takhle! To byla prostě oáza klidu. Všechny domečky v takovém roztomilém,  venkovském stylu a všude samé kytky!

Ještě než jsme se ubytovaly v krásném hotelu patřícímu přímo značce Yves Rocher, navštívily jsme uplně úžasně udělané interaktivní muzeum vyprávějící příběh značky od začátku až do současnosti. S holkama jsme vůbec nevěděly, co od muzea čekat, ale naprosto nás nadchlo. Prohlídka byla složená z několika místností, ve kterých byly různé tématické projekce a vyprávění o značce. Pokud někdy budete v okolí, určitě se tam zastavte. Je to moc hezký zážitek.

Z muzea jsme se jely podívat ještě do nedaleké botanické zahrady, na pole, kde se pěstují rostliny, ze kterých se přímo vytváří produkty a do továrny, kde se květy suší a zpracovávají. To je třeba věc, kterou jsme nevěděly. Že si značka na pár místech po světě (podle podnebných podmínek) pěstuje veškeré rostliny, jejichž extrakty jsou použity v produktech. Nenakupují tak nic od externích dodavatelů a můžou si ohlídat množství i kvalitu.

A poslední den? Tak ten byl o relaxaci! Ta je tak důležitá, ale je pravda, že když jsme v Praze, máme neustále milion věcí na práci a o tom, že bychom celý den "nic nedělaly" se nám může tak akorát zdát. Výhodou bylo i to, že v hotelu nebyla wifi! To nás nejdřív trochu vyděsilo, ale pak jsme to úplně pochopily a mobil nechaly zavřený na pokoji.

Den jsme začaly lehkou snídaní, příjemnou jógou s výhledem do přírody, masáží zad a chvilkou v bazénu. Tam jsme teda spíš místo plavání půlhodiny kecaly o všem možném, ale znáte to, když se sejde víc holek na jednom místě :D.

Po obědě jsme se šly ještě projít do města a začaly pomalu pomalu balit, protože v pátek brzo ráno jsme letěly zpátky do Prahy.

Za celý výlet moc děkujeme Yves Rocher! Bylo to vážně boží a máme radost, že jsme se toho o značce mohly tolik dozvědět!