Určitě už víte, že Londýn je jedno z mých nejoblíbenějších měst vůbec! Cítím se tam jako doma. Lidé jsou milí a přátelští, architektura dechberoucí a počasí nám tentokrát vyšlo taky! Jely jsme tam ku příležitosti přehlídky nové kolekce F&F na podzim a zimu 2014. Cesta byla sice na pouhé dva dny, ale zážitek to byl parádní!

Ve čtvrtek brzy brzy brzy ráno jsme se sešli na letišti, prošli důkladnou kontrolou a nasedli do letadla směr Londýn. Na super let navazovala trošku problematičtější cesta autobusem. Londýnská doprava nás celkově neměla moc ráda. O to víc jsme se už těšili na snídani v hotelu Grange St. Pauls, hned vedle St. Paul's cathedral! Odpoledne jsme se ještě s holkama stihly projít v okolí a s Lu jsme i rychle, ale úspěšně nakoupily! Po brunchi už jsme se vrhly na přípravy na večer. Přehlídce i outfitu věnuji samostatný článek, můžete se na něj těšit už brzy! Nádherným zážitkem pak byla plavba na Temži s úchvatnou večeří a super společností.

Druhý den jsme si ráno užily snídani a v klidu vyfotily outfit na terase hotelu. Pak už jsme vyběhly na Oxford street a oběhly si pár obchodů, prošly se uličkami a zamířily zpátky do hotelu, abychom mohly jet zpátky na letiště a domů. Celý výlet byl prostě parádní a hnedka bych se do Londýna vrátila! Teď už se můžeme vrhnout rovnou na fotky, kterými jsem tentokrát nešetřila!

Sweatshirt - Topshop x adidas Originals, jeans - Reserved, jacket - F&F
Lucka, Pavlína a Eliška

31 komentářů

1. skvělé fotky:)) v Londýně jsem byla sice jen jednou, ale i tak jsem si ho stihla zamilovat :)

OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky <3 vypadáš na nic neskutečně :)) A vám všem to moc slušelo, hrozně se mi líbí Pavlínin outfit :)

3. Krásné fotky. Já bych se do Londýna chtěla vrátit na pár dnů po maturitě, za odměnu. :)

4. Krásné fotky! Londýn je krásný, hned bych jela taky :)

5. Londýn je super, fotky jsou úžasný! a hlavně ta Adidas mikina je boží <3

6. Londýn, ještě nikdy jsem tam nebyla ale doufám, že jednou budu. Krásné fotky a ta Adidas mikča :)

SweetNothing

OdpovědětVymazat
  7. všem vám to strašně sluší :) a Londýn je super, i když já mám radši spíš menší anglická městečka než Londýn,kde je víc přistěhovalců než Angličanů skoro :D

8. Do Londýna se chystáme o prázdninách, strašně se těším, pokud to vyjde! Nádherné fotky, moc vám to všem slušelo:)

9. Krásné fotky, dýchá z nich super atmosféra a ty jsi měla parádní mikinu!:)

OdpovědětVymazat
  10. tie fotky mi vyrazili dych hlavne to lietadlo a to jedlo pod ním inak máš úžasné rifle :)

11. V Londýně jsem byla 2x a moc jsem si ho zamilovala :) Určitě jste si to tam moc užily, já bych jela hnedka :) Londýn je velmi multikulturní město, které je i plné módy :) Určitě tam zase pojedu :)

12. Lovely shots!

sampzandsuch.blogspot.com

OdpovědětVymazat
  13. Ta mikina je skvělá ! :)
    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

14. aaa fotky se vám moc povedly!! <3 krásné, krásné, krásné.

OdpovědětVymazat
  15. Úžasné fotky!:) Ja som v Londýne nebola ale raz určite!!

16. To je taková krása! Jela bych hned taky :) Musel to být opravdu krásný zážitek...

17. Výborný fotky! Takovéto články mám od vás nejraději <3

OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

19. A ještě lépa se na takové výlety jezdí/létá, když za ně člověk nemusí utratit ani korunu :D Každopádně fotky-supr :)

20. no vypadá to úžasně ! chci taky ! :D

21. Nádherné fotky, miluji Londýn!♥

22. Fotky se vám moc povedly!!! :) ♥

23. Ja som tiež bola v Londýne len raz na kratučký víkend, ale tiež som sa do neho beznádejne zamilovala je úžasný a najlepší :-) Ďakujem za článok.

OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

25. Tento komentář byl odstraněn autorem.