Krásnou sobotu! Dneska pro vás máme shrnutí našeho výletu do Francie s Yves Rocher, spooooustu fotek a nový vlog! Tak jdeme na to!

Do Francie jsme dostaly pozvání od Yves Rocher už podruhé. Minulý rok jsme navštívily jejich laboratoře, centrálu v Paříži a muzeum, hotel a pole s rostlinkami v La Gacilly, rodišti Yvese Rochera.

Tentokrát jsme společně slavili 60. výročí značky a do Francie letěly ještě s Natálkou, Kristýnkou, Míšou a Dančou a Bárou z Yves Rocher. No a řeknu vám hned, takovou oslavu bych si taky klidně nechala líbit!

Naše první kroky vedly na jídlo! Kam jinam :D. V hotelu nám doporučili nedaleké bistro Les Artisans a my můžeme jen doporučit dál.

Naše nejoblíbenější hra, kdykoli jsme v Paříži, se jmenuje "kdo zahlédne Eiffelovku" a většinou je to dost komický, protože jen chodíme a nadšeně ukazujeme a křičíme kdykoli v nějaké uličce věž zahlédneme :D.

"Heleeee Eiffelovka!"

První den po příletu jsme ještě neměly žádný daný program. Takže bylo jasné, co budeme dělat. Vyrazily jsme se toulat uličkami, směrem právě k Eiffelovce a načerpat trochu té francouzské atmosféry!

Sešly jsme se tak skvělá parta, že jsme se víceméně čtyři dny jen smály a dělaly blbosti. Třeba tady holky Míše "vylepšují" fotku :D....

A kdo nemá fotku s Eiffelovkou, jako by nebyl v Paříži!

Po procházce jsme se vrátily na hotel, ubytovaly se a na pokoji na nás čekalo to nejmilejší překvapení - balónek s přáníčkem, program, produkty a uplně boží žlutá pláštěnka od značky Petit Bateau. Tu jsme v následujících dnech hned využily a ještě rozhodně hoooodně využijeme!

Druhý den jsme hned ráno nasedli do vlaku a vyjeli směrem do La Gacilly, vesničky v Bretani, kde se narodil Yves Rocher a kde je stále velká část produkce a sídlo firmy.

Cesta trvala asi dvě a půl hodinky a hned co jsme dorazily jsme si všimly krásně nachystaných elektrokol a jely na projížďku přírodou směrem na piknik.

Piknik pro nás byl nachystaný doslova na balících slámy a celé místo mělo úžasnou atmosféru.

A třeba i takhle to vypadá, když se fotí blogerky :D.

Po obědě jsme zase vystřídaly dopravní prostředky, nasedly na lodičky a asi hodinku pluly po řece až zpátky do centra La Gacilly. Dokonce bylo řízení na nás, takže nejdřív se toho chopila zkušená řidička Nikča, ale pak jsme si to nakonec vyzkoušely všechny!

Ubytovány jsme byly přímo v Eco hotelu Yves Rocher, který je na samotě, obklopen lesem, krásně designově řešený a v harmonii s přírodou. Je to to pravé místo pro odpočinek, o čemž vypovídá i to, že wifi tam funguje jenom na recepci, na pokojích ne, takže ŽÁDNÁ PRÁCE!

Před večeří jsme si udělaly ještě pár fotek se západem slunce a už se těšily do pelíšku!

Třetí den ráno začal workshopy - nejprve jsme se učily o čínském dechovém cvičení (bohužel si nepamatuju, jak se jmenovalo), a potom se přesunuly dovnitř, na klidnou kundalini jogou.

No a po odpočinkovém odpoledni už přišla hlavní část programu a důvod, proč jsme vlastě ve Francii byly - takový malý festival a oslava na počest 60. výročí značky! Měly jsme možnost vyrábět látkové odličovací tamponky, gumičky do vlasů, naučily jsme se vyšívat, nechaly se namalovat, mohly jsme si vytvořit věnec z květin, nechat si udělat květinové tetování a dát si něco dobrého k jídlu a k pití. Prostě taková parádní oslava narozenin!

Hádejte, kdo skoro celé odpoledne něco vyráběl a vyšíval? :D

Na poslední večer jsme se přesunuly zpátky do Paříže, ráno se ještě rychle prošly městem...

...a část z nás zamířila zpátky do Prahy, a my s Natálkou sedly na letadlo do Biarritzu a přesunuly se ještě k oceánu. Sem za námi dneska dorazí kluci a parta kamarádů, budeme surfovat a za týden přejedeme na další týden k oceánu do Španělska! Tak nám to tak celkově hezky vyšlo!

Yves Rocher moc děkujeme za pozvání, parádně jsme si to užily a přejeme jen to nejlepší do dalších 60 let!