Celý koncept rozluček se svobodou mi vždycky přišel trochu zvláštní, protože nemám pocit, že bych se svatbou s nějakou svobodou loučila. Ale beru to jako další příležitost k tomu udělat si hezké odpoledne a večer s kamarádkami a byla jsem si jistá, že když to bude organizovat Niky, vymyslí to přesně tak, abychom si to všechny užily. Ví, co mám ráda a hlavně taky ví, že mě moc neužije na nějaké divoké party plné úkolů, překvapení a alkoholu.

Moje rozlučka se svobodou tak asi vypadala trošku jinak, než jste zvyklí.

Holky přichystaly sezení ve vnitrobloku útulné kavárny Kafe Petrohradská ve Vršovicích, zařídily výborné pohoštění a vymyslely dva kreativní workshopy - malování na květináče a výrobu gumiček do vlasů. Povídaly jsme si, hrály si s dětma, jedly, pily a ani nevím jak, ale najednou bylo deset večer.

Na focení jsme ani moc nemyslely, ale pár fotek na památku máme a já jsem nejvíc vděčná za to, jak skvělé holky mám kolem sebe!

Jak vypadala vaše rozlučka se svobodou? Nebo jak si představujete, že bude vypadat, až ji jednou budete mít?

7 komentářů

1. Luci, vypadá to krásně a souzním, taky jsem nechtěla žádné úlety :) Holky mě nejvíc překvapily - v pátek v podvečer dorazily před náš byt s půjčeným karavanem a vzaly mě na celý víkend do přírody Českosaského Švýcarska. Kecaly jsme, výletily, trénovaly choreografii na svatbu, baštily a poslouchaly mou milovanou Beyoncé. Ani déšť nevadil, byl to parádní zážitek přesně modle mého gusta :)

OdpovědětVymazat
  2. Rozlučka vypadá krásně :) Já jí budu mít příští rok a jelikož taky nejsem na párty, tak sním o něčem jako piknik, únikovka, laser game, wellness, divadlo nebo tak něco, někde posedět, pokecat atd. :)

3. Já mám rozlučku 15.8. a taky nechci nic divokého, taky mám ráda, když je to pohodové :)

All about Candys life

OdpovědětVymazat
  4. Já bych asi divokou párty zvládla, i když se bojím, že až přestanu kojit, tak zvládnu maximálně jeden nebo dva drinky. 😀 Ale mě by se tedy také líbila poklidnější rozlučka, jako jsi měla ty.. Když jsem před časem koukala na rozlučku Markéty Frank, tak přesně takovou bych chtěla taky! 😍😍

5. Moje rozlučka se svobodou byla trochu akčnější :D někde uprostřed týdne mi přišel do schránky dopis s instrukcemi, co si mám sbalit na víkend a v kolik a kde mám čekat. V sobotu dopoledne mě kamarádky čekaly před vezakem, bouchly jsme sano �� a jely na první zastávku. A to na paintball. Potom jsme jely na hory do jedné restaurace na oběd,tam jsem si sjela bobovou dráhu a jely jsme zase dál. A to na ubytování. Holky objednaly chatu jen pro nás. V klidu jsme se vybalily, holky vytáhly občerstvení, udělaly aperoly a venku na terase na mě čekaly různé úkoly a soutěže. Večer jsme se přesunuly na diskotéku, což mě sice moc nebralo, ale budiž :D ráno jsme po snídani vyrazily zpět domů ��

6. Přesně takhle nějak si představuju svojí "rozlučku se svobodou" i já. Měly jste to krásný, holky! :)

OdpovědětVymazat
  7. Já zatím žádné rozloučení sama neměla, ale jedno jsem organizovala. :) Bylo nás celkem šest holek a jely jsme na krásnou roubenku uprostřed Terčina údolí, kde jsme budoucí nevěstě přichystaly brunch, procházku k vodopádu, plno vína a noční koupání. Bylo to takové hezky povídací, neuspěchané a daleko od všech starostí a povinností! <3